torsdag 18 augusti 2011

Heej!
Förlåt att jag inte gjort något inlägg idag men det har vart något problem med datorn.
Idag va jag först inne istan lite snabbt. Hittade inget speciellt. Sen precis när jag kommit hem kom Lisa.
Följde med henne hem och sen åkte vi stallet för Lisa skulle hämta sina saker där. Imorgon åker hon
till Urkraina kommer sakna henne sjuuuukt mycket! När jag kom hem skulle jag på träning. Det gick
sådär har skadat tummen så jag fick ta det lungt. Imorgon ska jag klippa mig och sen in till stan och
köp nya kläder och en ny väska till skolan. Det är ju typ  4 dar kvar tills man börjar skolan oxå...
Ska försöka gå upp i tid nu dagarna innan skolan försökte idag men det gick inte så bra slutade med
att jag gick upp vid typ halv 12. Ikväll ska jag bara ta det lungt ska hoppa in i duschen snart luktar
typ gräs efet at t jag har slänkt mig så mycket ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar